- Szczegóły
KONKURS 5/2020 - NOWE FIRMY - Nabór wniosków: 04.11.2020 - 03.12.2020
Lokalna Grupa Działania „Vistula -Terra Culmensis-Rozwój przez Tradycję” informuje o możliwości składania wniosków o udzielenie wsparcia na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW
Lokalna Grupa Działania „Vistula -Terra Culmensis-Rozwój przez Tradycję”
informuje o możliwości składania wniosków o udzielenie wsparcia
na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD
w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Nr konkursu LGD: 5/2020
Termin składania wniosków: 04.11.2020 r. – 03.12.2020 r.
Forma składania wniosków: Wniosek o przyznanie pomocy składa się do LGD.
Adres LGD:
Lokalna Grupa Działania „Vistula-Terra Culmensis-Rozwój przez Tradycję”
Sztynwag 46
86-302 Sztynwag
Godziny pracy biura LGD: od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 16:00.
Tryb składania wniosków: Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz zaleca się przedłożenie wersji elektronicznych wniosków oraz biznesplanów.
Forma wsparcia: premia.
Zakres tematyczny operacji: Rozwój przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność przez podejmowanie działalności gospodarczej.
Obowiązujące w ramach naboru warunki udzielenia wsparcia - warunki określone w załączniku nr 7 do ogłoszenia.
Lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji - stanowi załącznik nr 8 do ogłoszenia.
Obowiązujące w ramach naboru kryteria wyboru operacji - stanowią załącznik nr 9 do ogłoszenia.
Minimalna wymagana liczba punktów w ramach oceny wg lokalnych kryteriów wyboru – 40 pkt. /spełnienie powyższego minimum punktowego jest niezbędne do wyboru operacji przez Radę LGD/
Limit środków w ramach naboru: 600.000,00 zł
Kwota wsparcia równa: 60.000,00 zł
Dodatkowe informacje: Zgodnie z treścią „Procedury oceny i wyboru operacji” w sytuacji wyjątkowej (tj. równej liczby punktów uzyskanej przez kilka wniosków w ocenie punktowej wg lokalnych kryteriów wyboru) o miejscu na Liście operacji wybranych decyduje wyłącznie data i godzina złożenia wniosku o przyznanie pomocy w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o naborze.
Lokalna Strategia Rozwoju Kierowanego przez Społeczność (LSR) na lata 2016-2023 dla obszaru Lokalnej Grupy Działania „Vistula-Terra Culmensis - Rozwój przez Tradycję”, Procedura oceny i wyboru operacji w ramach konkursów ogłaszanych przez Lokalną Grupę Działania „Vistula-Terra Culmensis-Rozwój przez Tradycję, formularz wniosku o udzielenie wsparcia, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o udzielenie wsparcia a także opis kryteriów wyboru operacji oraz zasad przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium znajdują się w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „Vistula-Terra Culmensis-Rozwój przez Tradycję” oraz na stronie internetowej: www.lgdvistula.org zakładka: KONKURSY.
Szczegółowe informacje udzielane są dodatkowo w Biurze Lokalnej Grupy Działania „Vistula-Terra Culmensis-Rozwój przez Tradycję”. Pytania należy kierować na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: 501-795-541
Załączniki do ogłoszenia:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - wersja 3z - otwórz
- Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) - wersja 3z - otwórz
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) - otwórz
3) Biznesplan (wersja 3z)
- Biznesplan (.pdf) - otwórz
- Biznesplan (.docx) - otwórz
- Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) - otwórz
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 3z) - otwórz
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 4z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
- Załącznik wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) - otwórz
- Załącznik nr 3 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji - otwórz
4a) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (.pdf) - otwórz
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (.excel) - otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (.pdf) - otwórz
5) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
6) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z)
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej - otwórz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór - xlsx) - otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu sprawozdania z realizacji biznesplanu - otwórz
7. Obowiązujące w ramach naboru warunki udzielenia wsparcia.
10. Oświadczenie o rozpowszechnianiu logotyp/marki
12. Opis wykorzystania produktów lokalnych przez beneficjenta.
14. Oświadczenie Wnioskodawcy o posiadaniu statusu osoby niepełnosprawnej.
15. Planowane do osiągnięcia wskaźniki.
____________________________
Dokumenty pomocnicze:
Rozporządzenie regulujące przyznawanie pomocy - JEDNOLITA TREŚĆ ROZPORZĄDZENIA
- Szczegóły
Weź udział w konkursie „Moja mała Ojczyzna”
https://rurociagpomorski.pl/wp-content/uploads/2020/09/regulamin-konkurs-op.pdf
Właśnie wystartował konkurs organizowany przez PERN S.A. „Moja mała Ojczyzna”. Co najlepiej charakteryzuje to hasło? Czym dla Ciebie jest mała Ojczyzna – może widokiem z okna, ulubionym miejscem spotkań mieszkańców, charakterystycznym detalem na rynku albo historiami opowiedzianymi przez najbliższych? Do 12 października można przesyłać prace plastyczne, fotografie i filmy. Zachęcamy do udziału w konkursie, na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: laptopy i smartwatche.
Przedmiotem konkursu jest wykonanie pracy pokazującej ważne dla autora miejsce – pejzaż lub detal urbanistyczny, przyrodniczy, zabytek. Obraz, zdjęcie lub film powinien podkreślać jego unikalność, walory i urok lub inne elementy. Dodatkowo autor powinien krótko napisać dlaczego przedstawione miejsce jest wyjątkowe i warto je odwiedzić.
Kto może wziąć udział?
Każdy mieszkaniec gminy objętej inwestycją PERN – Budowa II nitki Odcinka Pomorskiego, tj.:
- województwo mazowieckie: Słupno, Radzanowo, Bielsk, Gozdowo, Mochowo, Szczutowo, Sierpc,
- województwo kujawsko-pomorskie: Rogowo, Rypin, Osiek, Brodnica, Bobrowo, Jabłonowo Pomorskie, Świecie nad Osą, Łasin,
- województwo pomorskie: Gardeja, Kwidzyn, Ryjewo, Gniew, Pelplin, Subkowy, Tczew, Pszczółki, Suchy Dąb, Cedry Wielkie, Pruszcz Gdański, miasto Gdańsk.
Termin nadsyłania prac: 12 października 2020 r., godz. 12:00.
Regulamin konkursu oraz więcej szczegółów znajdziesz na stronie inwestycji: www.rurociagpomorski.pl
Jak wziąć udział?
Pamiętaj, aby przed przystąpieniem do konkursu bardzo uważnie przeczytać regulamin https://rurociagpomorski.pl/konkurs/ i wysłać pracę wraz z niezbędnymi załącznikami. Możesz zgłosić swoje prace do obu kategorii lub wybrać ulubioną:
- Praca plastyczno-techniczna:
- Forma wykonania – technika wykonania dowolna.
- Format pracy – A4.
- Jedna osoba może zgłosić maksymalnie 2 prace.
- Odpowiednio zabezpieczoną przed zniszczeniem pracę należy wysłać z uzupełnioną metryczką i zgodami (dostępne w regulaminie https://rurociagpomorski.pl/konkurs/ ) oraz opisem na dane Organizatora:
PERN S.A.
Dział Komunikacji
- Wyszogrodzka 133, 09-410 Płock
z dopiskiem „Moja mała Ojczyzna” – II nitka
- Praca multimedialna:
- Zdjęcie. Konkursowe fotografie muszą spełniać następujące wymagania:
- muszą być wykonane samodzielnie,
- muszą zostać wykonane na terenie gmin wskazanych powyżej,
- Nie zezwala się na stosowanie fotomontaży oraz obróbki graficznej mającej wpływ na zmianę charakteru zdjęcia. Dopuszczalna jest standardowa obróbka (poprawa kolorystyki, kontrastu, kadrowanie),
- technika fotografii jest dowolna,
- fotografie należy nadsyłać w formie cyfrowej, w formacie .jpg, a wielkość jednego pliku powinna być większa niż 1 MB,
- każdy plik musi posiadać podpis zawierający nazwisko i imię autora oraz tytuł zdjęcia,
- jedna osoba może zgłosić maksymalnie 3 zdjęcia,
- zdjęcia należy przesłać drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z załącznikami (metryczka, zgody – dostępne w regulaminie konkursu https://rurociagpomorski.pl/konkurs/ ).
- Konkursowe filmy muszą spełniać następujące wymagania:
- musi być wykonany samodzielnie,
- musi dotyczyć terenów gmin wskazanych powyżej,
- może być wykonany dowolnym urządzeniem (kamera, aparat, smartfon, tablet, inne),
- powinien trwać ok. 60-90 sek,
- dopuszczalny format filmu to MP4, AVI, MOV lub inny umożliwiający odtworzenie z komputera PC z systemem Microsoft Windows 10, uwzględniając współczesne standardy kodowania materiałów wideo,
- jedna osoba może zgłosić 1 film.
- film powinien być osadzony na YouTube lub Facebook i przesłany w formie linku na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z załącznikami (metryczka, zgody – dostępne w regulaminie konkursu https://rurociagpomorski.pl/konkurs/ ). Link musi być aktywny do czasu zakończenia Konkursu.
Zachęcamy do wzięcia udziału!