UTYLIZACJA AZBESTU
– ogłoszenie naboru wniosków
W związku z pozyskaniem środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
na zadania z zakresu usuwania azbestu na 2021 roku,
INFORMUJEMY,
o możliwości składania, przez właścicieli nieruchomości, wniosków
o dofinansowanie na w/w zadanie.
Dofinansowaniem objęte są wyłącznie koszty demontażu, transportu, unieszkodliwiania lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest.
UWAGA !Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych
z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego.
Warunki określone przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Toruniu przewidują dofinansowanie przedsięwzięcia do 70 % kosztów kwalifikowanych w formie dotacji.
Pozostałe 30 % dofinansowania jest finansowane w 15 % przez Gminę, a pozostałe 15 % dopłaca właściciel nieruchomości.
Właściciele nieruchomości zainteresowani skorzystaniem z niniejszej oferty proszeni są o złożenie wniosku w Urzędzie Gminy Świecie nad Osą, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 maja 2021 roku(od poniedziałku do czwartku w godz. 07:00 – 15:30 i w piątki w godz. 07:00 – 13:00).
Projekt realizuje WFOŚiGW w Toruniu natomiast beneficjentem (wnioskodawcą) jest Gmina.
Wzory wniosków dostępne są w Urzędzie Gminy i na stronie internetowej: http://swiecienadosa.bip.gov.pl/ w zakładce azbest.